Stworzenie WWW, udział w badaniu i opracowaniu raportu

Fenomen dojrzałego gracza

Gry to rozrywka dla dzieciaków, analfabetów i leniwców… Takie stereotypy pojawiają się niekiedy w powszechnym dyskursie, ale realia są inne i postanowiliśmy to udowodnić!Polski gracz to w większości człowiek dojrzały (aż 58% graczy to ludzie w wieku 25-44 lata), dobrze wykształcony pracownik merytoryczny, mieszkający w dużym mieście i nierzadko jest kobietą (40%)!

Razem z firmą Lenovo i Instytutem Norstat przeprowadziliśmy badania na próbie 1537 graczy, by udokumentować i opisać Fenomen Dojrzałego Gracza.

60 000 zasięg publikacji
22 000 wyświetleń strony dot. raportu
2 500 pobrań
7 000 użytkowników aktywacji opartej na raportcie
82 publikacje w mediach
Klient: Lenovo
Zakres: stworzenie WWW, udział w badaniu i opracowaniu raportu